سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای دبی انواع مختلفی دارد و قیمت ویزای دبی بسته بو نوع ویزا متغیر است که در این مطلب به معرفی نوع ویزا و قیمت ویزای دبی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

انواع ویزای دبی:

 

1? ویزای توریستی عادی : با این ویزا میتوانید به مدت دو هفته در دبی اقامت داشته باشید و این ویزا به مدت دو ماه اعتبار دارد و قیمت ویزای دبی آن 300 درهم است.

ویزای توریستی یکماهه: با این ویزا میتوانید به مدت یک ماه در دبی اقامت داشته باشید و این ویزا به مدت دوماه اعتبار دارد و قیمت آن 340 درهم است این ویزا مناسب تور دبی است.

3? ویزای توریستی سه ماهه: با این ویزا میتوانید به مدت سه ماه در دبی اقامت داشته باشید و این ویزا به مدت 60 روز اعتبار دارد و قیمت آن 890 درهم است.

4? ویزای توریستی مولتی سه ماهه: این ویزا مثل سایز ویزا های دبی دوماه اعتبار دارد و مسافر میتواند پس از اولین ورود هرچند بار که بخواهد به دبی وارد شود اما مدت اقامت مسافر در هر بار نباید بیش از دو هفته باشد در غیر اینصورت اعتبار ویزا از مولتی بودن ساقط میشود و مسافر باید خاک امارات را ترک کند قیمت این ویزا 1990 درهم است.

5 .ویزای توریستی دبی ویژه اتباع خارجی: این ویزا مخصوص مردمان کشور آلمان و چین و … است و مدت اعتبار آن دو ماه است، اتباع خارجی با این ویزا میتوانند به مدت دو هفته در دبی اقامت داشته باشند برای این ویزا ضمانت بازگشت به مبلغ ده میلیون تومان الزامی است. قیمت این ویزا 450 درهم است.

6?ویزای توریستی مولتی یکماهه: این ویزا دارای دوماه اعتبار است و مسافر بعد از اولین ورود به مدت یکماه میتواند هر چند بار که بخواهد به دبی وارد شود اما مدت اقامت در هر سفر نباید بیش از دو هفته شود قیمت این ویزا 1010 درهم است.

مدارک لازم جهت اخذ این ویزا ها:

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی عادی:

اسکن از صفحه اول و دوم گذرنامه،پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار،آدرس و شماره تلفن شخص مسافر، شناسنامه و کارت ملی

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی یکماهه:

اسکن صفحات گذرنامه، گذرنامه با شش ماه اعتبار،آدرس و شماره تلفن مسافر، شناسنامه و کارت ملی، اسکن از صفحه اول و دوم شناسنامه مسافر.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی سه ماهه:

اسکن از صفحات گذرنامه، گذرنامه دارای شش ماه اعتبار،آدرس و تلفن مسافر،اسکن از صفحات شناسنامه و کارت ملی

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی سه ماهه:

اسکن از صفحات شناسنامه و کارت ملی، اسکن از صفحات گذر نامه، آدرس و شماره تلفن شخص مسافر،گذرنامه دارای حداقل شش ماه اعتبار

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ویژه اتباع خارجی:

اسکن از صفحه اول گذرنامه، گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، معرفی نامه از شرکت.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی مولتی یکماهه:

اسکن از صفحات گذرنامه،اسکن از صفحات شناسنامه و کارت ملی،آدرس و شماره تلفن مسافر، گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار.

 


نظر()

 جاهای...       رستوران...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ